alemania-instagram-juanjofuster-fototurista

Sud d’Alemanya i festa Rein in Flammen

Per a finalitzar l’any vaig a contar-vos la meva primera experiència internacional usant instagram

A mitjans del mes de juliol @thomas_k i @ uwa2000 es van posar en contacte amb mi per convidar-me a participar en un tour de 4 dies de + germanytourism i jo encantat vaig dir que sí, perquè els que em coneixeu sabeu que gaudeixo amb esdeveniments relacionats amb promoció turística .

El grup d’instagramers estava format per (ordre alfabètic):
@greatarsenal @gregsideris @hypoison@ nei.cruz @pdy @thomas_k @timbrado@ uwa2000

Divendres 7 d’Agost, Koblenz i Ehrenbreitstein

Ens vam reunir tots a l’aeroport de Frankfurt i des d’allà vam anar en minibus a Koblenz, una ciutat preciosa on conflueixen els rius Rin i Mosel. Allà ens van rebre representants de turisme de la ciutat i vam pujar amb el telefèric fins al Castell Ehrenbreitstein, les impressionants vistes ens van sorprendre.

Dissabte 8 d’Agost, Rein in Flammen

Al matí vam anar a Lahnstein, on representants de turisme de la ciutat ens van oferir un cocktail en un pub històric Historische Wirtshaus i una visita guiada pels punts d’interès. També vam estar fent una passejada a la vora del riu Lahn,uns paisatges on predominava un verd resplendent i tot molt net.

Després de dinar en Maximilians Brauwiesen, vam fer una passejada per la vora del Rihn, per relaxar-nos abans de tornar a l’hotel, perquè la nit havia de ser atrafegada. L’esdeveniment més important Rhine in Flames.

Cap al tard vam arribar a Koblenz, tota la ciutat es vesteix de festa esperant el gran esdeveniment, mentre, els carrers pròximes al riu estan plenes de gent menjant i bevent.
Nosaltres vam anar a visitar el Deutsche Eck (cantonada alemanya) punt on conflueixen els dos rius i on es va aixecar a finals del XIX un monument en honor de Guillem I d’Alemanya.

Ens situem finalment al pont Pfaffendorf, on vam veure arribant més de 50 vaixells pel riu plens de gent celebrant festes. El concepte de la festa, és que per cada població que passen les barques, s’aturen i la població els saluda amb un castell pirotècnic.
Abans que arribessin, vèiem els focs artificials de lluny, i la remor de totes les barques cada vegada era més proper, impressionant i inoblidable.

Un cop van arribar a Koblenz i totes les barques van estar situades entre el Castell Ehrenbreitstein i el Deutsche Eck, des de la part alta del castell va començar l’impressionant espectacle pirotècnic.

Diumenge 9 d’Agost, turisme per Eltz

Al matí vam estar recorrent carrers de Lahnstein i el seu palau de congressos

A migdia vam fer una excursió per uns boscos preciosos fins arribar al magnífic castell d’Eltz. Una construcció amb més de 900 anys d’història, que vam poder admirar des de diferents punts i sempre impressionant.

alemania-instagram-juanjofuster-fototurista

A la tarda vam arribar a Cochem, un poble a la vora del Mosel, el seu perfil inconfusible amb el seu castell imperial i l’encant del seu casc antic. Si a això li sumes la tranquil·litat que es respirava, gent passejant, o veient la posta de sol des dels seus barques, un moment de pau indescriptible.

Dilluns 9 d’Agost, Prinzenkopfturm, Trier i la Porta Nigra

D’hora vam estar a Prinzenkopfturm,des d’un mirador de cinc pisos d’alçada vam poder observar un meandre del riu Mosel. El camí per arribar també era sorprenent, vessants de les muntanyes a Bremm de gran inclinació cobertes de vinyes a la dreta i el Mosel a l’esquerra.

Vam anar a Trier, considerada la ciutat més vella d’Alemanya doncs la seva història es remunta a l’època romana. Vam fer una visita guiada acompanyats per una representant de turisme de la ciutat. Impressionant la Porta Nigra, que vindria a ser com la porta d’entrada a l’antiguitat.

Passem la tarda visitant les vinyes de Weingut Deutschherrenhof i també ens van donar a tastar els seus vins boníssims.

A la nit, va ser el meu últim sopar amb el grup, doncs d’hora partia el meu tren. Pel camí de tornada a Tarragona recordava amb emoció els bons moments viscuts, i portant-me en el meu cor un trosset de cada un dels meus companys per sempre 😉  <3

@JuanjoFuster

• Instagram > @juanjofuster
Nature & Photo Blogger from Catalonia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.